Vooraankondiging 23 maart presentatie fashion/celebrity fotograaf Frank Doorhof

Fotoclub Borne bestaat 40 jaar en dat moet natuurlijk niet onopgemerkt voorbijgaan. Dit jaar worden dan ook een aantal bijzondere activiteiten georganiseerd, zoals presentaties door bekende fotografen, workshops, een wedstrijd voor inwoners van Borne en een grote expositie. De aftrap van het jubileumjaar is gemaakt op 5 januari met een bijzondere Nieuwjaarsbijeenkomst.

Op 23 maart is de wereldbekende fashion/celebrity fotograaf Frank Doorhof te gast voor een life presentatie van zijn werkwijze, compleet met modellen en studio-uitrusting.

De presentatie is in de theaterzaal van het Kulturhus Borne en is gratis toegankelijk voor iedereen in Twente die lid is van de Fotobond. Andere belangstellenden betalen € 7,50.

In verband met het beperkte aantal plaatsen in de theaterzaal is vooraf reserveren verplicht, ook voor degenen die gratis toegang hebben. Binnenkort zal hier meer informatie over bekend worden gemaakt.

[Klik op de video]

Alles op een rijtje: